Potřebujete systém pro efektivnější podávání žádostí o dovolenou, její přehlednou evidenci, plánování, schvalování žádostí i, například, distribuci informací o naplánované dovolené či ostatních nepřítomností v rámci Vaší společnosti? Rádi byste nahradili programy typu MS Excel nebo papírové žádanky a využili možností automatizace procesů, snadného sdílení informací, workflow a reportingu? Fusio Vám pomůže.
Pomocí Fusio mohou, například, pracovníci elektronicky žádat o dovolenou. O jejich žádosti bude notifikací upozorněn nadřízený, který dovolenou v systému schválí či zamítne. Pokud žádost zapomene do potřebného termínu vyřídit, obdrží report s upozorněním na nevyřízené žádosti o dovolenou. Každé pondělí mohou být, například, všichni zaměstnanci společnosti (nebo u větší firmy jen příslušného oddělení) informování pomocí reportu o aktuální dovolené svých kolegů.
Budete moci graficky zobrazovat stav čerpání dovolené – Vaší i kolegů, příp. zobrazovat naplánovanou dovolenou a další nepřítomnosti, jako jsou školení, lékař, služební cesta apod.
Tip: Docházkový systém Fusio Vám zajistí vedle evidence nepřítomností navíc komplexní evidenci veškeré docházky.
Díky Fusio budete moci spolupracovat na dálku i z home office.





Sami si navrhnete systém, jaký potřebujeteNástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.
Sjednotíte a provážete více agend v jednotném systémuDo Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.
Rychlá implementace a flexibilitaVáš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.
Václav Hůlka, vedoucí Městských služeb Rousínov, p. o.
Hana Spurná, Městská policie Brno, Oddělení materiálně technického zabezpečení
Ing. Miroslav Rokyta, jednatel společnosti M Plus elektro
Ing. Milan Ptáček, jednatel společnosti Signal Projekt
Ing. Michaela Taubingerová, prokuristka
Václav Kohout, Vedoucí interních a výrobních procesů v Nakladatelství Fraus, s.r.o.
Ing. Ladislav Polcar, ředitel společnosti AK signal Brno a.s.
Ing. Michal Pumprla, manažer logistiky
Jaromír Hošek, MBA, Ředitel odboru interního auditu, Banka Creditas
Ing. Ladislav Tomšů, Centrum technických služeb Kuřim
Ing. Nikol Jandeková, vedoucí logistiky Gebrüder Weiss
telefon +420 544 503 144
adresa ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a
627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)
KS v Brně, oddíl C, vložka 44278
IČ 26902711
DIČ CZ26902711
novinky odebírat newsletter
YouTube přehrát videa